Stichting On Toer
© copyricht Stichting On Toer

Gezellig er even uit

Discoavond en karaokemiddag

Iedere laatste zaterdag van de maand organiseren we een disco avond in De Wielewaal in Druten. Onze diskjockeys draaien alle soorten muziek. Van gouwe ouwe tot modern en van smart lap tot top 40. Het wordt altijd extra feestelijk met een spetterende lichtshow en rook machine. Talloze cliënten kijken hier maandelijks enorm naar uit. En dankzij de vele vrijwilligers kunnen we dat voor hen mogelijk maken.

De datums zijn:

Discoavonden voor 2024 zijn:

27 januari 24 februari 30 maart 27 april 25 mei 29 juni 27 juli 31 augustus 28 september 19 oktober 30 november 28 december LET OP! ivm de bootvakantie is de disco in de maand oktober 1 week eerder. Extra Carnavalsdisco 10 februari

Laagdrempelig

Voor de discoavond bedraagt de entreeprijs slechts € 2,00. Wij houden deze entree bewust laag voor onze clienten en de opbrengst komt ten goede aan het belevingstheater. Begeleiding betaalt geen entree.

Adres disco en karaoke

‘s Heeren Loo Boldershof De Wielewaal Pa hoeklaan 65 6655 TE Druten

Karaokemiddag 2024

Ook dit jaar hebben we weer karaokemiddagen in de Wielewaal in Druten. Deze middag is van 2 uur tot 4 uur. Dan mag je deze middag zelf de artiest zijn.

De datums voor 2024 zijn:

13 januari 13 april 13 juli 12 oktober

Laag drempelig

Voor de karaokemiddag bedraagt de entreeprijs slechts € 2,00. Wij houden deze entree bewust laag voor onze clienten en de opbrengst komt ten goede aan het belevingstheater. Begeleiding betaalt geen entree.

Adres Disco en Karaoke

De Wielewaal ‘s Heeren Loo Boldershof Pa Hoelkaan 65 6651 TE Druten

Stichting On Toer als je er even uit wilt!