Stichting On Toer
© copyricht Stichting On Toer

Gezellig er even uit

Discoavond en karaokemiddag

Iedere laatste zaterdag van de maand organiseren we een disco avond in De Wielewaal in Druten. Onze diskjockey's draaien alle soorten muziek. Van gouwe ouwe tot modern en van smart lap tot top 40. Het wordt altijd extra feestelijk met een spetterende lichtshow en rook machine. Talloze cliënten kijken hier maandelijks enorm naar uit. En dankzij de vele vrijwilligers kunnen we dat voor hen mogelijk maken.

Data 2020

De disco van 25 april gaat

niet door ivm het Corona virus

25 januari 29 februari 28 maart 25 april 30 mei 27 juni 25 juli            29 augustus    26 september 31 oktober 28 november   19 december (week eerder ivm kerst)

22 februari 2020 is er een carnavalsdisco

ook in De Wielewaal in Druten

Van half 8 tot half 10

Laag drempelig

Voor de discoavond  bedraagt de entreeprijs slechts € 2,00. Wij houden deze entree bewust laag voor onze clienten en de opbrengst komt ten goede aan het belevingstheater. Begeleiding betaalt geen entree.

Adres disco en karaoke

‘s Heeren Loo Boldershof De Wielewaal Pa hoeklaan 65 6655 TE Druten

Karaokemiddag 2020

Ook dit jaar hebben we weer karaokemiddagen in de Wielewaal in Druten. Deze middag is van 2 uur tot 4 uur. Dan mag je deze middag zelf de artiest zijn.

De datums zijn:

8 Februari 11 April 13 Juni 11 juli 12 September 14 November

Laag drempelig

Voor de karaokemiddag  bedraagt de entreeprijs slechts € 2,00. Wij houden deze entree bewust laag voor onze clienten en de opbrengst komt ten goede aan het belevingstheater. Begeleiding betaalt geen entree.

Adres Disco en Karaoke

De Wielewaal ‘s Heeren Loo Boldershof Pa Hoelkaan 65 6651 TE Druten

Stichting On Toer  als je er even uit wilt!